Javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u Upravi za trezor
Naziv usluge
JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA U MINISTARSTVU FINANSIJA – UPRAVA ZA TREZOR
Organ u kome se radno mesto popunjava
Ministarstvo finansija – Uprava za trezor, Beograd, Pop Lukina 7-9.
Datum objavljivanja
11.09.2024.
Tekst konkursa
Na osnovu člana 54. Zakona o državnim službenicima („Službeni glasnik RS“, br. 79/05, 81/05 - ispravka, 83/05 - ispravka, 64/07, 67/07, 116/08, 104/09, 99/14 , 94/17, 95/18, 157/20 i 142/22 ) i člana 9. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS“, br oj 2/19 i 67/21) , Uprav a za trezor oglašava
JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA U MINISTARSTVU FINANSIJA - UPRAVA ZA TREZOR
I Organ u kome se radna mesta popunjavaju
Ministarstvo finansija - Uprava za trezor, Beograd, Pop Lukina 7-9.
II Radna mesta koja se popunjavaju:
U CENTRALI BEOGRAD
1) Radno mesto za devizno poslovanje , Grupa za devizno poslovanje, Odeljenje za upravljanje sredstvima Republike, finansijsko planiranje i upravljanje likvidnošću, Sektor za izvršenje budžeta, zvanje samostalni savetnik - 1 izvršilac;
Opis poslova: Obavlja poslove deviznog platnog prometa; učestvuje u obezbeđivanju dokumentacije za otvaranje i ukidanje deviznih namenskih računa Republike i korisnika budžetskih sredstava u Narodnoj banci Srbije i poslovnim bankama; sarađuje sa korisnicima budžetskih sredstava radi prikupljanja dokumentacije u vezi sa pripremom predloga zaključaka Vlade o ovlašćenim licima za povlačenje i raspolaganje sredstvima kredita i zajmova, kao i izmene istih; po zahtevu korisnika sredstava sa namenskih deviznih računa, odobrava naloge za konverziju kroz aplikaciju za devizno poslovanje; izrađuje izveštaje o stanju na deviznim računima; učestvuje u izradi zakonskih i podzakonskih akata vezanih za devizno poslovanje; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
2) Metodolog glavne knjige , Odeljenje za računovodstvene poslove, Sektor za budžetsko računovodstvo i izveštavanje, zvanje samostalni savetnik - 1 izvršilac;
Opis poslova: Učestvuje u pripremi predloga za promenu računovodstvene metodologije, uključujući sistem budžetskih klasifikacija i pravila budžetskog računovodstva; usaglašava potraživanja i obaveze Republike Srbije; učestvuje u analizi promena i primene šema za knjiženje u glavnoj knjizi trezora, kontroli podataka u bruto bilansu i sastavljanju tokova gotovine; učestvuje u izradi direktiva za rad organizacione jedinice i daje mišljenja na propise koji se pripremaju u budžetskom računovodstvu; priprema naloge za predzaključna i zaključna knjiženja; stara se o tokovima finansijske dokumentacije i njenom odlaganju i čuvanju; prati propise iz oblasti budžetskog računovodstva; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
3 ) Operater za obradu zarada , Odeljenje za obradu ličnih primanja, Sektor za obradu ličnih primanja, zvanje referent - 2 izvršioca;
Opis poslova: Vrši pripremu obračuna primanja kroz pregled unosa kadrovskih/vremenskih podataka; održava kadrovski kontrolni zapis kroz otključavanja/zaključavanja kadrovskih podataka; vrši kreiranje parametra obračuna i ažuriranje parametra obračuna ; vrši obračun i tehničku kontrolu obračuna ; obaveštava korisnike o eventualnim greškama u obračunu; prati statuse parametra obračuna i menja status parametra obračuna; obavlja poslovnu komunikaciju sa korisnicima sistema; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
4 ) Administrator za obradu zarada u UT , Odsek za obradu zarada u UT, Odeljenje za obradu ličnih primanja, Sektor za obradu ličnih primanja, zvanje saradnik - 1 izvršilac;
Opis poslova: Vrši prijem i kontrolu ispravnosti dokumentacije za obračun zarada i drugih ličnih primanja u UT; vrši kontrolu obračunatih ličnih primanja; izrađuje zahteve za refundaciju naknada na teret fondova; generisanje isplatnih listića i slanje na mejl zaposlenih; pruža podršku filijalama i zaposlenima; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
5) Radno mesto za poslove podrške , Odsek za praćenje sistema za obračun zarada i podršku korisnicima sistema, Sektor za obradu ličnih primanja, zvanje mlađi savetnik - 1 izvršilac;
Opis poslova: Obavlja poslove praćenja obračuna u sistemu; analizira statuse parametara obračuna; sarađuje sa budžetskim korisnicima u pogledu podrške u radu u sistemu; pruža podršku budžetskim korisnicima pri unosu podataka u sistem; pruža podršku budžetskim korisnicima oko navigacije u sistemu odnosno podrška pri korišćenju opcija sistema; komunicira sa jedinicama Uprave na poslovima koji su međusobno povezani; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 1 godina radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina radnog staža u državnim organima; položen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
6) Radno mesto za izvršavanje prinudne naplate , Grupa za izvršavanje prinudne naplate, Odeljenje za izvršavanje javnih plaćanja, Sektor za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje saradnik - 1 izvršilac ;
Opis poslova: Prati i stara se o blagovremenom i ispravnom izvršavanju naloga iz osnova prinudne naplate i u tom cilju sarađuje sa ostalim sektorima Uprave za trezor, organizacionim delovima Narodne banke Srbije, poslovnim bankama i organizacionim jedinicama Uprave; prati i stara se o blagovremenom i ispravnom izvršavanju naloga za plaćanje u internom i međubankarskom plaćanju; vrši preusmeravanje sredstava sa aproprijacija i kvota za direktne i indirektne korisnike budžetskih sredstava Republike Srbije u Sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije , za potrebe izvršenja naloga prinudne naplate radi obezbeđenja dovoljnog iznosa sredstava na aproprijacijama ekonomske klasifikacije za izvršenje naloga iz prinudne naplate; vrši registraciju menica i ovlašćenja izdatih od strane dužnika budžetskih korisnika, a na osnovu zahteva dostavljenih iz unutrašnjih jedinica Uprave za trezor; učestvuje u davanju predloga i izradi projektnih zahteva kao i procedura za rad koji se odnose na poslove koje obavlja; izrađuje izveštaje o izvršenju programa rada; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
7) Administrator informacionih sistema i tehnologija , Odeljenje za tehničku i sistemsku podršku, Sektor za informacione tehnologije, zvanje saradnik - 1 izvršilac ;
Opis poslova: Vrši analizu, instaliranje, konfigurisanje i nadogradnju sistemskog i aplikativnog softvera na radnim stanicama na lokacijama; vrši kontrolu bezbednosti radnih stanica na lokacijama; stara se o tehničkoj ispravnosti radnih stanica i sistemskog i aplikativnog softvera na radnim stanicama na lokacijama; radi na otklanjanju problema vezanih za radne stanice i prateću opremu kod korisnika sistemsko-tehničke opreme Uprave na lokacijama; pruža drugi nivo podrške pri rešavanju zahteva u Servis desku; pruža podršku pri servisiranju računarske opreme na lokacijama; obavlja stručnu instruktažu krajnjih korisnika na lokacijama; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
8 ) Radno mesto za pravne poslove u postupcima javnih nabavki , Odsek za javne nabavke, Sektor za materijalne resurse, zvanje samostalni savetnik - 1 izvršilac ;
Opis poslova: Učestvuje u pripremi stručne osnove za izradu zakonskih akata iz oblasti javnih nabavki; učestvuje u pripremi direktive iz oblasti javnih nabavki; analizira i prati propise iz oblasti javnih nabavki i izrađuje izveštaje; vodi evidenciju o sprovedenim postupcima javnih nabavki; priprema odgovore na zahteve Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki i priprema i izrađuje konkursnu dokumentaciju za sprovođenje postupka javnih nabavki; učestvuje u radu Komisije za javnu nabavku u sprovođenju postupka javnih nabavki; učestvuje u pripremi finansijskog plana Uprave i učestvuje u izradi godišnjeg plana neophodnog za realizaciju javnih nabavki; sarađuje sa rukovodiocima unutrašnjih jedinica u Upravi u cilju pripreme i sprovođenja postupaka javnih nabavki i sarađuje sa drugim državnim organima i organizacijama nadležnim za poslove javnih nabavki; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 5 godina radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
9) Radno mesto za podršku poslovima interne revizije, Odsek za internu reviziju, zvanje mlađi savetnik - 1 izvršilac ;
Opis poslova: Učestvuje u pripremi osnova za izradu akata u oblasti revizije; prikuplja i obrađuje podatke potrebne za izradu analiza, izveštaja i informacija u vezi obavljenih revizija; vrši kopiranje revizorskih dokaza, normatine regulative i druge potrebne dokumentacije za stalni i tekući dosije; učestvuje u formiranju revizorskog dosijea; sarađuje sa užim unutrašnjim jedinicama, organima, organizacijama i institucijama javne uprave, radi prikupljanja ili razmene informacija; obavlja pripremu i ažuriranje baze podataka za potrebe pripreme izveštaja; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti ekonomske nauke ili iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 1 godina radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina radnog staža u državnim organima, kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Beograd, Pop Lukina br. 7-9
U FILIJALI STARI GRAD
10 ) Radno mesto za javna plaćanja, Odeljenje za javna plaćanja, zvanje savetnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja poslove vezane za primenu sistema računa i prati podatke o izvršenom platnom prometu ; k oordinira poslove na prikupljanju podataka iz oblasti registra i obrade ličnih primanja za korisnike javnih sredstava ; vrši kontrolu bezgotovinskih naloga koje su ispostavili korisnici javnih sredstava; vrši poslove deviznih plaćanja; sprovodi postupak za ispravke grešaka u platnom prometu; vrši kontrolu prijema i obrade zahteva za upis u registre, kao i prijem i obradu zahteva za ostvarivanje prava na subvencije i druge finansijske podsticaje ; izdaje rešenja i potvrde iz registra; kontroliše naplatu tarife za registraciju menice i realizaciju menice kroz platni promet; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
11 ) Radno mesto za kontrolu izvršenja javnih plaćanja, Odeljenje za javna plaćanja, zvanje mlađi savetnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja operativne poslove vezane za primenu sistema računa i prati podatke o izvršenom platnom prometu ; obavlja kontrolu bezgotovinskih naloga koje su ispostavili korisnici javnih sredstava; učestvuje u izradi nacrta rešenja i učestvuje u predlaganju rešenja za otklanjanje nepravilnosti i nezakonitosti koje su utvrđene kontrolom u internom postupku; obavlja poslove deviznih plaćanja; obavlja poslove obrade ličnih primanja za korisnike javnih sredstava ; obavlja prijem i obradu zahteva za upis, obnovu registracije i promenu podataka u registru, brisanje iz registra u propisanim slučajevima, kao i prijem i obradu zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje ; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit, najmanje 1 godina radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina radnog staža u državnim organima; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
12 ) Radno mesto za poslove platnih usluga, Odeljenje za javna plaćanja, zvanje referent - 2 izvršioc a ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija ; n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci , p oložen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Beograd, Obilićev venac br. 9-11
U FILIJALI PALILULA
13) Radno mesto za poslove budžetskih evidencija i fiskalne statistike, Odsek za fiskalnu statistiku, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: K ontroliše primenu uputstva o uplati, rasporedu javnih prihoda i primanja; vrši povraćaj javnih prihoda po zahtevu nadležnih organa i postupa po reklamacijama banaka za ispravku grešaka u platnom prometu prilikom uplate javnih prihoda; obavlja kontrolu podnete dokumentacije za upis, promenu i brisanje iz registra i podnete dokumentacije za otvaranje, promenu i ukidanje podračuna korisnika javnih sredstava; o bavlja računsku i logičku kontrolu podataka iz obrazaca P/R lokalnih samouprava i otklanja uočene propuste ; vrši usaglašavanje Izveštaja T-Trezor sa jedinicama lokalne vlasti i filijala Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje; izdaje naloge za vanredna pražnjenja računa za uplatu javnih prihoda u korist računa Republike, jedinica lokalnih vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje, po zahtevu nadležnih organa ; dostavlja podatke o aproprijacijama lokalnih samouprava za potrebe prinudne naplate i o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Beograd, 27. marta br. 28-32
U FILIJALI ČUKARICA
14) Radno mesto za poslove budžetskih evidencija i fiskalne statistike , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje saradnik - 2 izvršioca;
Opis poslova: K ontroliše primenu uputstva o uplati, rasporedu javnih prihoda i primanja; vrši povraćaj javnih prihoda po zahtevu nadležnih organa i postupa po reklamacijama banaka za ispravku grešaka u platnom prometu prilikom uplate javnih prihoda; obavlja kontrolu podnete dokumentacije za upis, promenu i brisanje iz registra i podnete dokumentacije za otvaranje, promenu i ukidanje podračuna korisnika javnih sredstava; o bavlja računsku i logičku kontrolu podataka iz obrazaca P/R lokalnih samouprava i otklanja uočene propuste ; vrši usaglašavanje Izveštaja T-Trezor sa jedinicama lokalne vlasti i filijala Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje; izdaje naloge za vanredna pražnjenja računa za uplatu javnih prihoda u korist računa Republike, jedinica lokalnih vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje, po zahtevu nadležnih organa ; dostavlja podatke o aproprijacijama lokalnih samouprava za potrebe prinudne naplate i o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Beograd, Šumadijski trg br. 6a
15) Šef ekspoziture , ekspozitura Lazarevac, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, usmerava, koordinira, daje stručna uputstva i nadzire rad zaposlenih u ekspozituri; o bavlja kontrolu ispravnosti naloga i drugih dokumenata ; izdaje potvrde o statusu gazdinstva u registru, kao i druge potvrde za koje je ovlašćen; v odi evidencije propisane uputstvima i sačinjava zapisnik o povredi propisa i preduzima druge mere ; prati, kontroliše i stara se o zakonitom radu ekspoziture;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje; kontroliše unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Lazarevac, Karađorđeva br. 39
U FILIJALI NOVI BEOGRAD
16) Radno mesto za poslove platnih usluga, Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Beograd, Tošin bunar br. 159
U FILIJALI ZAJEČAR
17) Radno mesto za javna plaćanja , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje savetnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja poslove vezane za primenu sistema računa i prati podatke o izvršenom platnom prometu ; k oordinira poslove na prikupljanju podataka iz oblasti registra i obrade ličnih primanja za korisnike javnih sredstava ; vrši kontrolu bezgotovinskih naloga koje su ispostavili korisnici javnih sredstava; vrši poslove deviznih plaćanja; sprovodi postupak za ispravke grešaka u platnom prometu; vrši kontrolu prijema i obrade zahteva za upis u registre, kao i prijem i obradu zahteva za ostvarivanje prava na subvencije i druge finansijske podsticaje ; izdaje rešenja i potvrde iz registra; kontroliše naplatu tarife za registraciju menice i realizaciju menice kroz platni promet; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Zaječar, Dragoslava Srejovića br. 4
U FILIJALI JAGODINA
18) Načelnik Odeljenja , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje viši savetnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, koordinira , daje stručna uputstva i nadzire rad zaposlenih u Odeljenju; stara se i prati rad Odeljenja, stara se o pravilnoj primeni propisa, uputstava i ostalih akata iz delokruga rada Odeljenja; analizira potrebe za obukama zaposlenih; učestvuje u predlaganju rešenja za otklanjanje nepravilnosti i nezakonitosti koje su utvrđene u kontroli internih postupaka; izrađuje periodične izveštaje propisane zakonima i podzakonskim aktima; ostvaruje saradnju sa unutrašnjim jedinicama Centrale po poslovima iz delokruga rada Odeljenja; daje stručna uputstva, analizira i koordinira rad između užih unutrašnjih jedinica; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 7 godina radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Jagodina, Skver narodne omladine br. 3
U FILIJALI KRAGUJEVAC
19) Radno mesto za vođenje i kontrolu budžetskih evidencija , Odsek za fiskalnu statistiku, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Vrši prijem i kontrolu ispravnosti dokumentacije i propisanih budžetskih evidencija; vrši povraćaj javnih prihoda po zahtevu nadležnih organa; o bavlja prijem i kontrolu podnete dokumentacije za upis, promenu i brisanje iz registra; o bavlja prijem i kontrolu podnete dokumentacije za otvaranje, promenu i ukidanje podračuna korisnika javnih sredstava; i zdaje potvrde o otvorenom podračunu, stanju na podračunu, kumulativnom prometu i dnevnom stanju za korisnike javnih sredstava, ukidanju podračuna i druge potvrde na zahtev korisnika ; o bavlja naplatu tarife pri gašenju podračuna korisnika javnih sredstava , dostavlja podatke u vezi sa neprepoznatom naplaćenom tarifom i opomene o nenaplaćenoj tarifi korisnicima javnih sredstava; prima zahteve za otvaranje i gašenje šifara za projekat RINO i Registar zaposlenih; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Kragujevac, Branka Radičevića br. 16a
20) Radno mesto za poslove platnih usluga , ekspozitura Aranđelovac, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Aranđelovac, Miloša Obrenovića br. 192
U FILIJALI KRUŠEVAC
21) Radno mesto za poslove budžetskih evidencija i fiskalne statistike , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje saradnik - 1 izvršilac;
Opis poslova: K ontroliše primenu uputstva o uplati, rasporedu javnih prihoda i primanja; vrši povraćaj javnih prihoda po zahtevu nadležnih organa i postupa po reklamacijama banaka za ispravku grešaka u platnom prometu prilikom uplate javnih prihoda; obavlja kontrolu podnete dokumentacije za upis, promenu i brisanje iz registra i podnete dokumentacije za otvaranje, promenu i ukidanje podračuna korisnika javnih sredstava; o bavlja računsku i logičku kontrolu podataka iz obrazaca P/R lokalnih samouprava i otklanja uočene propuste ; vrši usaglašavanje Izveštaja T-Trezor sa jedinicama lokalne vlasti i filijala Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje; izdaje naloge za vanredna pražnjenja računa za uplatu javnih prihoda u korist računa Republike, jedinica lokalnih vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje, po zahtevu nadležnih organa ; dostavlja podatke o aproprijacijama lokalnih samouprava za potrebe prinudne naplate i o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Kruševac, Trg mladih br. 1
U FILIJALI LESKOVAC
22) Radno mesto za poslove platnih usluga , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Leskovac, Moše Pijade br. 4
23) Radno mesto za poslove platnih usluga , ekspozitura Bojnik, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Bojnik, Trg slobode br. 3
U FILIJALI NIŠ
24) Radno mesto za poslove platnih usluga , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Niš, Milojka Lešjanina br. 19
U FILIJALI PIROT
25) Direktor filijale , zvanje viši savetnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, usmerava, koordinira, daje stručna uputstva i tumačenja propisa, nadzire rad zaposlenih u filijali; prati, kontroliše i odgovara za zakonitost rada filijale; ostvaruje saradnju sa lokalnim samoupravama, lokalnim trezorima, korisnicima javnih sredstava, učestvuje i zajednički odlučuje u rešavanju spornih pitanja iz delokruga rada filijala sa predstavnicima državnih organa, organizacija i fondova; stara se o sprovođenju zakonskih i podzakonskih akata iz oblasti budžetskog sistema, platnog prometa, mera iz oblasti direktnih podsticaja za poljoprivredna gazdinstva; organizuje, koordinira i kontroliše rad registara koji se vode u upravi; potpisuje sva upravna akta koja spadaju u nadležnost filijale kao i naloge iz tog delokruga; sastavlja zapisnike o proveri propisa i predlaže pokretanje postupaka u slučajevima povrede propisanih pravila iz procedura od strane državnih službenika, a odnose se na delokrug filijale; kontroliše poštovanje kodeksa ponašanja državnih službenika i propisa u vezi sa sukobom interesa državnih službenika; donosi rešenja o imenovanju komisija koje su propisane procedurama za izvršavanje pojedinih poslova iz delokruga rada filijala i obavlja druge poslove po nalogu direktora uprave.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; položen državni stručni ispit; najmanje 7 godina radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Pirot, Srpskih vladara br. 87
U FILIJALI POŽAREVAC
26) Šef ekspoziture, ekspozitura Golubac, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, usmerava, koordinira, daje stručna uputstva i nadzire rad zaposlenih u ekspozituri; o bavlja kontrolu ispravnosti naloga i drugih dokumenata ; izdaje potvrde o statusu gazdinstva u registru, kao i druge potvrde za koje je ovlašćen; v odi evidencije propisane uputstvima i sačinjava zapisnik o povredi propisa i preduzima druge mere ; prati, kontroliše i stara se o zakonitom radu ekspoziture;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje; kontroliše unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Golubac, Cara Lazara br.15
27) Šef ekspoziture, ekspozitura Žabari, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, usmerava, koordinira, daje stručna uputstva i nadzire rad zaposlenih u ekspozituri; o bavlja kontrolu ispravnosti naloga i drugih dokumenata ; izdaje potvrde o statusu gazdinstva u registru, kao i druge potvrde za koje je ovlašćen; v odi evidencije propisane uputstvima i sačinjava zapisnik o povredi propisa i preduzima druge mere ; prati, kontroliše i stara se o zakonitom radu ekspoziture;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje; kontroliše unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Žabari, Kneza Miloša br.70
U FILIJALI PROKUPLjE
28) Šef ekspoziture, ekspozitura Kuršumlija, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, usmerava, koordinira, daje stručna uputstva i nadzire rad zaposlenih u ekspozituri; o bavlja kontrolu ispravnosti naloga i drugih dokumenata ; izdaje potvrde o statusu gazdinstva u registru, kao i druge potvrde za koje je ovlašćen; v odi evidencije propisane uputstvima i sačinjava zapisnik o povredi propisa i preduzima druge mere ; prati, kontroliše i stara se o zakonitom radu ekspoziture;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje; kontroliše unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Kuršumlija, Palih boraca br. 25
U FILIJALI SMEDEREVO
29) Radno mesto za poslove budžetskih evidencija i fiskalne statistike , Odsek za fiskalnu statistiku, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: K ontroliše primenu uputstva o uplati, rasporedu javnih prihoda i primanja; vrši povraćaj javnih prihoda po zahtevu nadležnih organa i postupa po reklamacijama banaka za ispravku grešaka u platnom prometu prilikom uplate javnih prihoda; obavlja kontrolu podnete dokumentacije za upis, promenu i brisanje iz registra i podnete dokumentacije za otvaranje, promenu i ukidanje podračuna korisnika javnih sredstava; o bavlja računsku i logičku kontrolu podataka iz obrazaca P/R lokalnih samouprava i otklanja uočene propuste ; vrši usaglašavanje Izveštaja T-Trezor sa jedinicama lokalne vlasti i filijala Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje; izdaje naloge za vanredna pražnjenja računa za uplatu javnih prihoda u korist računa Republike, jedinica lokalnih vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje, po zahtevu nadležnih organa ; dostavlja podatke o aproprijacijama lokalnih samouprava za potrebe prinudne naplate i o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Smederevo, Njegoševa br. 8
U FILIJALI ŠABAC
30) Radno mesto za poslove platnih usluga, ekspozitura Bogatić, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Bogatić, Mike Mitrović br. 2
U FILIJALI NOVI SAD
31) Šef ekspoziture , ekspozitura Bač, zvanje saradnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Rukovodi, organizuje, planira, usmerava, koordinira, daje stručna uputstva i nadzire rad zaposlenih u ekspozituri; o bavlja kontrolu ispravnosti naloga i drugih dokumenata ; izdaje potvrde o statusu gazdinstva u registru, kao i druge potvrde za koje je ovlašćen; v odi evidencije propisane uputstvima i sačinjava zapisnik o povredi propisa i preduzima druge mere ; prati, kontroliše i stara se o zakonitom radu ekspoziture;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje; kontroliše unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine; položen državni stručni ispit; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Bač, Maršala Tita 2
U FILIJALI VRŠAC
32 ) Radno mesto za javna plaćanja, Odsek za javna plaćanja i fiskalnu statistiku , zvanje savetnik - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja poslove vezane za primenu sistema računa i prati podatke o izvršenom platnom prometu ; k oordinira poslove na prikupljanju podataka iz oblasti registra i obrade ličnih primanja za korisnike javnih sredstava ; vrši kontrolubezgotovinskih naloga koje su ispostavili korisnici javnih sredstava; vrši poslove deviznih plaćanja; sprovodi postupak za ispravke grešaka u platnom prometu; vrši kontrolu prijema i obrade zahteva za upis u registre, kao i prijem i obradu zahteva za ostvarivanje prava nasubvencije i druge finansijske podsticaje ; izdaje rešenja i potvrde iz registra; kontroliše naplatu tarife za registraciju menice i realizaciju menice kroz platni promet; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, prirodno-matematičkih ili tehničko-tehnoloških naukana osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje 3 godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
33) Radno mesto za vođenje i kontrolu budžetskih evidencija , Odsek za javna plaćanja i fiskalnu statistiku , zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Vrši prijem i kontrolu ispravnosti dokumentacije i propisanih budžetskih evidencija; vrši povraćaj javnih prihoda po zahtevu nadležnih organa; o bavlja prijem i kontrolu podnete dokumentacije za upis, promenu i brisanje iz registra; o bavlja prijem i kontrolu podnete dokumentacije za otvaranje, promenu i ukidanje podračuna korisnika javnih sredstava; i zdaje potvrde o otvorenom podračunu, stanju na podračunu, kumulativnom prometu i dnevnom stanju za korisnike javnih sredstava, ukidanju podračuna i druge potvrde na zahtev korisnika ; o bavlja naplatu tarife pri gašenju podračuna korisnika javnih sredstava , dostavlja podatke u vezi sa neprepoznatom naplaćenom tarifom i opomene o nenaplaćenoj tarifi korisnicima javnih sredstava; prima zahteve za otvaranje i gašenje šifara za projekat RINO i Registar zaposlenih; o bavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca .
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu .
Mesto rada : Vršac, Feliksa Milekera br. 17
U FILIJALI ZRENjANIN
34) Radno mesto za poslove platnih usluga , Odeljenje za javna plaćanja i fiskalnu statistiku , zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Zrenjanin, Trg dr Zorana Đinđića 4
U FILIJALI SOMBOR
35) Radno mesto za poslove platnih usluga , ekspozitura Apatin, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Apatin, Srpskih vladara br. 1
U FILIJALI SUBOTICA
36) Radno mesto za poslove platnih usluga , Odsek za javna plaćanja , zvanje referent - 2 izvršioca;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Subotica, Korzo br. 5
37) Radno mesto za poslove platnih usluga , ekspozitura Kanjiža, zvanje referent - 1 izvršil a c ;
Opis poslova: Obavlja trebovanje, prijem i predaju novca između blagajne i trezora;vrši prijem i kontrolu gotovinskih naloga, prima uplate u gotovini, čekovima i platnim karticama i vrši isplate gotovine klijentima; o bavlja zamenu pohabanih novčanica, zamenu novca, vrši preradu novčanica i kontroliše stanje gotovine iskazane u obračunu dnevne blagajne ; sačinjava zahtev za predaju odnosno trebovanje novca i vrši sva potrebna knjiženja; o bavlja prijem, kontrolu (formalna i računska) i obradu naloga za korišćenje sredstava sa računa korisnika javnih sredstava; obavlja overu primljenih naloga, vodi knjigu amaneta i druge potrebne evidencije;vrši prijem i obradu zahteva za upis, obnovu ili brisanje iz registra, kao i zahteva za ostvarivanje prava na finansijske podsticaje i izdaje potvrde o upisu i statusu u registru; obavlja unos podataka sa izvorne dokumentacije, rešava sporne slučajeve kod uočenih nedostataka u svim fazama rada na pripremi podataka i po potrebi rešava reklamacije; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Uslovi: Srednje obrazovanje prirodnog, društvenog ili tehničkog smera ili gimnazija , n ajmanje 2 godine radnog iskustva u struci; p oložen državni stručni ispit ; kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada : Kanjiža, Glavni trg br. 4
III Faze izbornog postupka i učešće kandidata:
Izborni postupak sprovodi se iz više obaveznih faza u kojima se proveravaju opšte funkcionalne, posebne funkcionalne i ponašajne kompetencije i faze u kojoj se sprovodi intervju sa komisijom.
Kandidatima koji učestvuju u izbornom postupku prvo se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije.
U izbornom postupku za sva izvršilačka radna mesta proveravaju se:
Opšte funkcionalne kompetencije, i to:
• „Organizacija i rad državnih organa RS“ - proveravaće se putem testa (pis a no),
• „Digitalna pismenost“ - proveravaće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru),
• „Poslovna komunikacija’’ - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ako posedujete važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaru, na traženom nivou i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije – Digitalna pismenost, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Službe za upravljanje kadrovima, http://www.suk.gov.rs/
IV Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:
Za radn o mesto pod rednim brojem 1:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti ) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o deviznom poslovanju ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no)
Za radn o mesto pod rednim brojem 2:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija ) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta ( Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova ) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 3:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno-tehnički poslovi (metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade; tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platama državnih službenika i nameštenika) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 4:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platama državnih službenika i nameštenika) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 5:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platama državnih službenika i nameštenika) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 6:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije ; postupak izvršenja budžeta ) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platnom prometu u delu koji se odnosi na prinudnu naplatu; Zakon o izvršenju i obezbeđenju ) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 7:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti; postupak izrade stručnih nalaza; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada informatički poslovi (serverski i operativni sistem (MS Windows, Linux)) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o budžetskom sistemu) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 8:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi javnih nabavki (metodologija rada na Portalu javnih nabavki) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o javnoj svojini) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 9:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o budžetskom sistemu) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Pravilnik o zajedničkim kriterijumima za organizovanje i standardima i metodološkim uputstvima za postupanje i izveštavanje interne revizije u javnom sektoru; Etički kodeks) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn a mest a pod rednim brojem 10, 17 i 32:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi ( budžetski sistem Republike Srbije ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o platnim uslugama; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Za radn o mesto pod rednim brojem 11:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano) .
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi ( budžetski sistem Republike Srbije ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o platnim uslugama; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Za radn a mesta pod rednim brojem 12, 16, 20, 22, 23, 24, 30, 34, 35, 36 i 37:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno-tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platnim uslugama; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radna mesta pod rednim brojem 13, 14, 21 i 29:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi ( budžetski sistem Republike Srbije ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o platnim uslugama; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Za radn a mesta pod rednim brojem 15, 26, 27, 28 i 31:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi rukovođenja ( upravljanje ljudskim resursima bazirano na kompetencijama ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi ( budžetski sistem Republike Srbije ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o platnim uslugama; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora ) - proveravaće se putem simulacije (pis a no).
Za radn o mesto pod rednim brojem 18:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi rukovođenja (upravljanje ljudskim resursima bazirano na kompetencijama) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platnim uslugama; Zakon o opštem upravnom postupku; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn a mest a pod rednim brojem 19 i 33:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno-tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platnim uslugama; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Za radn o mesto pod rednim brojem 25:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi rukovođenja (upravljanje ljudskim resursima bazirano na kompetencijama) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko-materijalni poslovi (budžetski sistem Republike Srbije) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto - propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o platnim uslugama; Zakon o opštem upravnom postupku; Uredba o jedinstvenoj tarifi po kojoj se naplaćuju naknade za usluge koje vrši Uprava za trezor; Pravilnik o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa; Pravilnik o načinu pripreme, sastavljanja i podnošenja finansijskih izveštaja korisnika budžetskih sredstava, korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje i budžetskih fondova; Pravilnik o Planu podračuna konsolidovanog računa trezora; Pravilnik o sistemu izvršenja budžeta Republike Srbije; Pravilnik o načinu i postupku obavljanja platnog prometa u okviru konsolidovanog računa trezora) - proveravaće se putem simulacije (pisano).
V Provera ponašajnih kompetencija za radna mesta pod rednim brojem 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 36 i 37 :
Ponašajne kompetencije (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet) - proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.
Provera ponašajnih kompetencija za radn a mest a pod rednim brojem 15, 18, 25, 26, 27, 28 i 31:
Ponašajne kompetencije (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet i upravljanje ljudskim resursima) - proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.
VI Intervju sa komisijom i vrednovanje kandidata za sva izvršilačka radna mesta:
Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa - proveravaće se putem intervjua sa komisijom (usmeno).
VII Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave za konkurs: Ministarstvo finansija - Uprava za trezor , Pop Lukina 7-9, 11000 Beograd, sa naznakom „Za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta”.
VIII Lica koja su zadužena za davanje obaveštenja: Marija Jeftenić, tel: 011/3202-235 i Nikola Jelača tel: 011 / 2927-547, od 10.00 do 13.00 časova.
IX Opšti uslovi za zaposlenje: državljanstvo Republike Srbije; da je učesnik konkursa punoletan; da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
X Rok za podnošenje prijava: rok za podnošenje prijava je osam dana i počinje da teče narednog dana od dana oglašavanja konkursa u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
XI Prijava na javni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima i Ministarstva finansija - Uprava za trezor ili u štampanoj verziji na pisarnici Ministarstva finansija – Uprava za trezor.
Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Šifra prijave unosi se u obrazac prijave nakon što komisija sastavi spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak.
Podnosioci prijave se obaveštavaju o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.
Napomena:
Primer pravilno popunjenog obrasca prijave se može pogledati na blogu Službe za upravljanje kadrovima ( https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate ) u odeljku ,,Obrazac prijave''.
XII Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu; original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih; original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu); original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo).
Državni službenik koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih podnosi rešenje o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu u kome radi ili rešenje da je neraspoređen u originalu ili overenoj fotokopiji.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 01. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Svi dokazi koji se prilažu moraju biti na jeziku i pismu koji je u službenoj upotrebi državnih organa Republike Srbije, tako da se uz ispravu sastavljenu na stranom jeziku prilaže propisani overen prevod na srpski jezik.
XIII Rok za podnošenje dokaza: kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od (5) pet radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.
Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka.
Dokazi se dostavljaju na navedenu adresu Uprave za trezor.
Kandidati koji konkurišu na više radnih mesta, koja se razlikuju u pogledu traženih dokaza o dužini radnog iskustva u struci (potvrda, rešenje i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo), dužni su da ih dostave, u originalu ili overenoj fotokopiji, prema uslovu o dužini radnog iskustva u struci iz radnih mesta na koja konkurišu.
Napomena:
Više o radnom iskustvu i potvrdi od poslodavca koju je potrebno podneti u okviru konkursne dokumentacije za rad u organima države uprave pogledajte Mapu izbornog postupka u delu Kutak za kandidate na adresi https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate u odeljku Predaja dokumenata.
XIV Vrsta radnog odnosa: Za sva radna mesta radni odnos zasniva se na neodređeno vreme.
Kandidati koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu podležu probnom radu u trajanju od šest meseci. Kandidati bez položenog državnog stručnog ispita primaju se na rad pod uslovom da taj ispit polože u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa.
Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija. Položen državni stručni ispit nije uslov, niti prednost za zasnivanje radnog odnosa.
XV Datum i mesto provere kompetencija učesnika konkursa u izbornom postupku:
Sa učesnicima konkursa čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti, počev od 30. septembra 2024. godine, o čemu će učesnici konkursa biti obavešteni na kontakte (brojeve telefona ili e-mail adrese), koje navedu u svojim obrascima prijave.
Provera opštih funkcionalnih kompetencija, posebnih funkcionalnih kompetencija i ponašajnih kompetencija će se obaviti u Službi za upravljanje kadrovima, u Palati „Srbija“, Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina broj 2 (istočno krilo). Intervju sa Konkursnom komisijom će se obaviti u prostorijama Ministarstva finansija - Uprava za trezor, Pop Lukina 7-9 , Beograd. Učesnici konkursa koji su uspešno prošli jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili e-mail adrese) koje navedu u svojim obrascima prijave.
Napomena:
Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim o rganima / uverenje o položenom pravosudnom ispitu. Odredbom člana 9. i člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, broj 18/2016, 95/2018 i 2/2023) propisano je, između ostalog, da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama.
Potrebno je da kandidat u delu Izjava*, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao rukovodilac Uprave za trezor.
Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji (www.trezor.gov.rs) i oglasnoj tabli Ministarstva finansija - Uprava za trezor, na interent prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima: www.suk.gov.rs, na portalu e-uprave, na internet prezentaciji, oglasnoj tabli i periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
Termini koji su u ovom oglasu izraženi u gramatičkom muškom rodu podrazumevaju prirodni muški i ženski rod lica na koje se odnose.