еЗаказивање - тестирање детета у ОШ
Питање: Зашто систем блокира приликом пријаве (немогућност учитавања наредног корака, или враћање на почетак иако је добијена потврда о успешној регистрацији)?
Одговор: Проверите да ли сте добили потврду на мејл о активацији налога (проверити и непожељну пошту). Након што потврдите адресу електронске поште, овлашћена лица ће прегледати податке које сте доставили и активирати Ваш налог најкасније у року до 48 сати, о чему ћете бити обавештени путем електронске поште. Док чекате активацију свог корисничког налога, можете се пријавити на Портал еУправа, али нећете моћи да користите електронске услуге.
Питање: Да ли је потребно да дете буде вакцинисано пре обављања систематског прегледа као услова за долазак на тестирање?
Одговор: Без обављеног лекарског прегледа не може бити обављен упис.
Питање: Зашто не може да се покрене зелено поље "Покрени услугу"?
Одговор: Проверите да ли сте добили потврду на мејл о активацији налога (проверити и непожељну пошту). Након што потврдите адресу електронске поште, овлашћена лица ће прегледати податке које сте доставили и активирати Ваш налог најкасније у року до 48 сати, о чему ћете бити обавештени путем електронске поште. Док чекате активацију свог корисничког налога, можете се пријавити на Портал еУправа, али нећете моћи да користите електронске услуге.
Питање: Да ли је могуће заказати термин путем еЗаказивања ако је предат захтев школи којој дете територијално не припада?
Одговор: Родитељи чија деца не припадају територијално школи у којој желе да закажу термин за тестирање, а предали су молбу за упис детета у законски предвиђеном року тој школи, неће моћи у овом моменту да закажу термин за тестирање, док не добију званичан одговор од школе на молбу, а најкасније до 30. априла 2022. године.
Питање: Да ли је ово једини начин за заказивање термина за тестирање и упис детета у први разред?
Одговор: Уколико родитељ нема техничких могућности да закаже термин за тестирање електронским путем, може у зависности од интерне организације школе да: позове школу телефоном и овлашћено лице у школи ће уместо родитеља попунити апликацију и заказати одговарајући слободан термин, електронским путем да се обрати школи или оде у школу.
Питање: Како отказати заказани термин?
Одговор: Потребно је поново се пријавити на Портал еУправа, након тога покренути услугу и отворити картицу „Преглед заказаних пријава“ и поред термина који желите да откажете кликнути на иконицу „X у плавом кружићу“. Након тога ће вас систем поново питати „Да ли сте сигурни да желите да откажете термин“, уколико јесте, кликните „Настави“ и тиме сте отказали термин.
Питање: Зашто нема слободних термина?
Одговор: Школа након попуњених понуђених термина отвара нове термине за заказивање. Потребно је позвати школу и проверити када ће објавити нове слободне термине.
Питање: Како проверити заказани термин?
Одговор: Потребно је пријавити се на Портал еУправа, покренути услугу и отворити картицу „Преглед заказаних пријава”.