Портал еФактура
Да бисте успешно користили Портал еФактура потребно је да поседујете налог на Порталу eid.gov.rs и да се пријавите највишим нивоом – односно квалификованим електронским сертификатом.
За правилно коришћење квалификованих електронских сертификата обавезно је инсталирати софтвер сертификацоног тела које вам је издало сертификат, јер без тога није могуће користити квалификоване електронске сертификате. Софтвер је доступан на интернет страници сертификационог тела.
Сертификациона тела која издају квалификоване електронске сертификате у Републици Србији су:
- Сертификационо тело Канцеларије за информационе технологије и електронску управу
- Сертификационо тело Министарства унутрашњих послова - свака издата лична карта са чипом
- Сертификационо тело ЈП Пошта Србије
- Сертификационо тело Привредна комора Србије
- Сертификационо тело HALCOM
- Сертификационо тело E-Smart Systems DOO Beograd
Свако сертификационо тело је на свом веб сајту поставило упутства и потребне кораке за успешно инсталирање софтвера.
Детаљно упутство у ком је објашњено како да се региструјете на Порталу eid.gov.rs квалификованим електронским сертификатом можете преузети овде.
Важно: Уколико поседујете квалификовани електронски сертификат било ког сертификационог тела (са списка изнад) увек можете себи издати сертификат Канцеларије за ИТ и еУправу, који се налази на Вашем мобилном телефону или таблету (мобилна апликација ConsentID).
Упутство како да активирате тај сертификат на мобилном телефону, уколико поседујете квалификован сертификат другог сертификационог тела налази се овде.