Све сугестије грађана за унапређење Портала еУправа су добродошле
Поводом сугестија грађана у вези са коришћењем напредног софтвера на Порталу еУправа везаног за читање текста као помоћ слепим и слабовидим особама, који у реалном времену преводи написани текст на српском језику у говор и који је имплементиран још 2018. године, Канцеларија за ИТ и еУправу се захваљује свим грађанима који дају сугестије за унапређење.
Канцеларија за ИТ и еУправу подсећа да је Портал еУправа, као централна тачка комуникације грађана и привреде са јавном управом, досегао чак два милиона корисника и да сваке недеље све више грађана комуницира са јавном управом преко интернета, коришћењем рачунара или мобилног телефона.
Све сугестије грађана за унапређење Портала еУправа и његових функционалности су добродошле. Сматрамо да само заједно са корисницима можемо унапредити искуство Портала еУправа, а све како би он био још бољи и приступачнији.
Подсећамо да је у анализи Светске банке за 2022. годину истакнуто да је Србија заузела 4. место у Европи и 11. у свету по индексу дигиталне трансформације, док је, по извештају Уједињених нација, Србија у 10 земаља света по брзини раста у развоју електронске управе. Грађани у Србији, захваљујући електронској управи, више нису курири који носе своја документа од шалтера до шалтера. За само 6 година од папирних извода из матичних књига, који су се некада слали и аутобусима, дошли смо до еИзвода на Порталу еУправа који стижу у еСандуче корисника и веродостојни су папирном изводу. Више од 170 милиона пута запослени у јавној управи су разменили електронске документе по службеној дужности, ослобађајући грађане обавезе да носе своје папире од шалтера до шалтера.
Хвала грађанима што Портал еУправа доживљавају као национално добро, што дају своје сугестије за унапређење и што су партнери у унапређењу услуга електронске управе.