Услуга „Моји подаци за банку” доступна и за клијенте банке UniCredit Bank
Услуга „Моји подаци за банку” доступна и за клијенте банке UniCredit Bank. Ово је још једна успешна сарадња Канцеларије за информационе технологије и еУправу и банкарског сектора, и значајан корак који грађанима олакшава и обезбеђује ефикасан приступ подацима из чак седам званичних регистара и евиденција, без чекања на шалтерима.
Услуга „Моји подаци за банку“ настала је као надоградња услуге „Моји подаци“ на Порталу еУправа, и већ четири године пружа могућност грађанима да на „клик“ имају увид у своје податке који се налазе у државним регистрима попут Централног регистра становништва, Централног регистра обавезног социјалног осигурања, ПИО фонда, Пореске управе и другим.
Самим тим, уместо прикупљања документације и чекања у редовима јавне управе, грађани преко Портала еУправа своје податке могу да проследе одабраној банци електронским путем, у свега пар корака.
Услугу „Моји подаци за банку” могу покренути регистровани корисници Портала еУправа, односно еГрађани пријављени квалификованим електронским сертификатом или мобилном апликацијом ConsentID.
За четири године ову услугу је користило 17.450 грађана и процењује се да је уштеда преко 4 сатa чекања у редовима.
Подаци се тренутно могу проследити следећим банкама: Моbi Banka, Eurobank Direktna a.d., Naša AIK banka a.d., 3Banka a.d. и UniCredit bank.