Izdavanje informacije o lokaciji
Ko pruža uslugu:
Opštinska uprava Vrnjačka Banja
Organizaciona jedinica: Odsek za urbanizam
Ime i prezime: Anđela Ristić i Dragoslav Pecić
Adresa elektronske pošte:
andjela.ristic@vrnjackabanja.gov.rs,
dragoslav.pecic@vrnjackabanja.gov.rs
Telefon: 036/601-220 ili 036/601-209
Radno vreme: 07.30-15.30 časova
Opis usluge
Informacija o lokaciji sadrži podatke o mogućnostima i ograničenjima gradnje na jednoj ili više katastarskih parcela, na osnovu planskog dokumenta.
Izdavanje informacije o lokaciji reguliše član 53. Zakona o planiranju i izgradnji („Službeni glasnik RS“ broj 72/2009,81/2009 - ispr., 64/2010 - odluka US, 24/2011, 121/2012, 42/2013 - odluka US, 50/2013 - odluka US,98/2013 - odluka US, 132/2014, 145/2014, 83/2018. 31(2019 – dr. zakon i 9/2020)
Zahtev može podneti svako zainteresovano fizičko.
Informaciju o lokaciji izdaje organizaciona jedinica opštinske uprave nadležna za poslove urbanizma.
Kako popuniti zahtev
Obavezni podaci u zahtevu su: broj katastarske parcele/a, naziv katastarske opštine, adresa – lokacija za koju se traži informacija, za koje potrebe se traži informacija, adresa za dostavljanje izdate informacije o lokaciji.
Zahtev se podnosi tako što se:
1.
Popuni elektronski obrazac u nastavku
2.
Prilože potrebni dokumenti (dozvoljeni format: pdf, png, jpg, jpeg)
3.
Izvrše potrebna elektronska plaćanja
Plaćanje
Za ovu uslugu se naplaćuje republička administrativna taksa i naknada za rad nadležnog organa jedinice lokalne samouprave.
Instrukcije za plaćanje videćete na samom kraju popunjavanja elektronskog obrasca.
Podatke o visini republičkih administrativnih taksi možete naći ovde.
Plaćanje se može izvršiti svim platnim karticama (Viza, Master, Maestro i Dina karticama), elektronskim bankarstvom, kao i opštom uplatnicom. U slučajevima kada se taksa plaća, tačan iznos se obračunava i prikazuje kada popunite zahtev.
U slučaju pogrešno uplaćenih sredstava Opštini Vrnjačka Banja na ime lokalne administrativne takse potrebno je da se uplatilac obrati Odseku za budžet i finansije tako što će na pisarnici Opštinske upravi opštine Vrnjačke Banje popuniti Zahtev za povrat pogrešno uplaćenih sredstava. Uz zahtev je potrebno priložiti i Potvrdu o uplati sredstava na račun.
Rok i način dostave
8 dana od dana podnošenja zahteva (član 53. stav 1. Zakona planiranju i izgradnji)
Na poštansku adresu ili adresu elektronske pošte označene u zahtevu.
Pouka o pravnom leku
Zakon o planiranju i izgradnji ne propisuje mogućnost izjavljivanja pravnog leka, međutim ukoliko je potrebno na informaciju o lokaciji nadležnog organa podnosilac zahteva može shodno članu 28 ZUP-a izjaviti prigovor rukovodiocu organa koji je izdao informaciju o lokaciji, u roku od 15 dana od dana prijema informacije o lokaciji.
Prigovor se podnosi pisanim putem na adresu nadležnog organa .