Moji podaci za banku
Opis
Elektronska usluga „Moji podaci za banku“ namenjena je korisnicima Portala eUprava koji su prijavljeni visokim nivoom pouzdanosti i omogućava im podnošenje zahteva za dostavljanje i omogućavanje prosleđivanja podataka iz službenih evidencija organa državne uprave (u daljem tekstu: zahtev).
Svrha ove usluge je da omogući korisniku elektronske usluge da podatke koji su neophodni za pripremu i slanje ponude za zaključenje ugovora o kreditnom proizvodu prikupi od organa koji vode odgovarajuće službene evidencije, a zatim i da ih prosledi izabranoj banci elektronskim putem.
Prilikom podnošenja zahteva, korisniku elektronske usluge je omogućeno da izvrši pregled podataka koji su mu dostavljeni. Nakon izvršenog pregleda, korisniku je omogućeno da prosledi podatke izabranoj banci.
Pored podnošenja zahteva, neophodno je da korisnik elektronske usluge pristane na obradu ličnih podataka kako bi izabrana banka mogla da mu uputi ponudu za zaključenje ugovora o kreditnom proizvodu ili da ga obavesti da ne ispunjava uslove za kreditni proizvod.
Nakon podnošenja zahteva, korisnik se obaveštava o uspešno podnetom zahtevu, a u eSanduče mu pristiže Zahtev za dostavljanje i omogućavanje prosleđivanja podataka i Pristanak za obradu podataka o ličnosti, čime se okončava pružanje ove elektronske usluge.
Za dodatne informacije u vezi sa pripremom i slanjem ponude za zaključenje ugovora o kreditnom proizvodu banke korisnik se neposredno obraća banci koju je izabrao.
Podaci koji će biti prosleđeni banci
Spisak i opis podataka koji se prosleđuju banci prikazuju se nakon identifikacije korisnika usluge elektronske uprave i pokretanja usluge.
Podaci trenutno mogu biti prosleđeni sledećim bankama:
- Yettel Bank a.d. Beograd
- Eurobank Direktna a.d.
- Naša AIK Banka a.d.
- 3Banka a.d.
- UniCredit Bank
- Alta banka a.d.
Ko može podneti zahtev za dostavljanje i omogućavanje prosleđivanja podataka banci
Podnošenje Zahteva za dostavljanje i omogućavanje prosleđivanja podataka mogu da izvrše registrovani korisnici Portala eUprava (eGrađani), čiji se identitet potvrđuje elektronskom identifikacijom visokog nivoa pouzdanosti ( mobilna aplikacija ConsentID ili kvalifikovani elektronski sertifikat).
Ukoliko nemate aktivnu mobilnu aplikaciju ConsentID, spisak šaltera/lokacija na kojima je moguće dobiti parametre za tu vrstu prijave pogledajteOVDE. Mapu svih lokacija možete pogledatiOVDE.