Osnovne informacije
U skladu sa Uredbom o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave ("Sl. glasnik RS", br. 21/2020, 32/2021 i 14/2023) razvijeno je softversko rešenje ePisarnica koje omogućava elektronsko podnošenje zahteva od strane građana i privrede radi ostvarivanja prava i izmirenja obaveza.
Putem ePisarnice možete podnositi zahteve, dopune i drugi dokumentarni materijal i pratiti status Vašeg predmeta.
Kako da koristim uslugu?
Da biste koristili ovu uslugu, potrebno je da budete registrovani korisnik usluga elektronske uprave i da se prijavite putem mobilne aplikacije ConsentID ili putem kvalifikovanog elektronskog sertifikata.
Ukoliko nemate registrovan nalog, uputstvo za registraciju možete pronaći ovde .
Nakon što pokrenete uslugu, potrebno je da izaberete postupak i upoznate se sa detaljima postupka. Postupak možete započeti prilaganjem jednog ili više dokumenata. Ukoliko postupak započnete bez podnošenja dokumenata, sistem će sam kreirati zahtev. Ako postupak sprovodi više organa, potrebno je da izaberete organ kome želite da se obratite.
Nakon podnetog zahteva možete preuzeti potvrdu o prijemu sa jedinstvenim brojem podneska.
Da li mogu da podnesem zahtev za drugo lice?
Zahtev možete podneti u svoje ime ili za drugo lice ukoliko ste zastupnik tog lica.
Kada ću dobiti odgovor nadležnog organa i kako?
Rok za postupanje nadležnog organa naveden je u detaljima postupka.
Odluka organa (rešenje) kao i obaveštenje ukoliko je potrebna dopuna zahteva biće dostavljeni u Vaš Jedinstveni elektronski sandučić na Portalu eUprava.
Portal eUprava koristi "kolačiće" (eng. "cookies"). Neophodni kolačići omogućavaju da se sadržaj stranica prilagodi potrebama korisnika. Analitički kolačići se koriste za analizu korišćenja usluga u cilju unapređenja korisničkog iskustva.
Klikom na "Prihvatam" dajete saglasnost za korišćenje kolačića u svrhe navedene ispod. Podešavanja kolačića možete promeniti u bilo kom trenutku.