Sve sugestije građana za unapređenje Portala eUprava su dobrodošle
Povodom sugestija građana u vezi sa korišćenjem naprednog softvera na Portalu eUprava vezanog za čitanje teksta kao pomoć slepim i slabovidim osobama, koji u realnom vremenu prevodi napisani tekst na srpskom jeziku u govor i koji je implementiran još 2018. godine, Kancelarija za IT i eUpravu se zahvaljuje svim građanima koji daju sugestije za unapređenje.
Kancelarija za IT i eUpravu podseća da je Portal eUprava, kao centralna tačka komunikacije građana i privrede sa javnom upravom, dosegao čak dva miliona korisnika i da svake nedelje sve više građana komunicira sa javnom upravom preko interneta, korišćenjem računara ili mobilnog telefona.
Sve sugestije građana za unapređenje Portala eUprava i njegovih funkcionalnosti su dobrodošle. Smatramo da samo zajedno sa korisnicima možemo unaprediti iskustvo Portala eUprava, a sve kako bi on bio još bolji i pristupačniji.
Podsećamo da je u analizi Svetske banke za 2022. godinu istaknuto da je Srbija zauzela 4. mesto u Evropi i 11. u svetu po indeksu digitalne transformacije, dok je, po izveštaju Ujedinjenih nacija, Srbija u 10 zemalja sveta po brzini rasta u razvoju elektronske uprave. Građani u Srbiji, zahvaljujući elektronskoj upravi, više nisu kuriri koji nose svoja dokumenta od šaltera do šaltera. Za samo 6 godina od papirnih izvoda iz matičnih knjiga, koji su se nekada slali i autobusima, došli smo do eIzvoda na Portalu eUprava koji stižu u eSanduče korisnika i verodostojni su papirnom izvodu. Više od 170 miliona puta zaposleni u javnoj upravi su razmenili elektronske dokumente po službenoj dužnosti, oslobađajući građane obaveze da nose svoje papire od šaltera do šaltera.
Hvala građanima što Portal eUprava doživljavaju kao nacionalno dobro, što daju svoje sugestije za unapređenje i što su partneri u unapređenju usluga elektronske uprave.