Usluga „Moji podaci za banku” dostupna i za klijente banke UniCredit Bank
Usluga „Moji podaci za banku” dostupna i za klijente banke UniCredit Bank. Ovo je još jedna uspešna saradnja Kancelarije za informacione tehnologije i eUpravu i bankarskog sektora, i značajan korak koji građanima olakšava i obezbeđuje efikasan pristup podacima iz čak sedam zvaničnih registara i evidencija, bez čekanja na šalterima.
Usluga „Moji podaci za banku“ nastala je kao nadogradnja usluge „Moji podaci“ na Portalu eUprava, i već četiri godine pruža mogućnost građanima da na „klik“ imaju uvid u svoje podatke koji se nalaze u državnim registrima poput Centralnog registra stanovništva, Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja, PIO fonda, Poreske uprave i drugim.
Samim tim, umesto prikupljanja dokumentacije i čekanja u redovima javne uprave, građani preko Portala eUprava svoje podatke mogu da proslede odabranoj banci elektronskim putem, u svega par koraka.
Uslugu „Moji podaci za banku” mogu pokrenuti registrovani korisnici Portala eUprava, odnosno eGrađani prijavljeni kvalifikovanim elektronskim sertifikatom ili mobilnom aplikacijom ConsentID.
Za četiri godine ovu uslugu je koristilo 17.450 građana i procenjuje se da je ušteda preko 4 sata čekanja u redovima.
Podaci se trenutno mogu proslediti sledećim bankama: Mobi Banka, Eurobank Direktna a.d., Naša AIK banka a.d., 3Banka a.d. i UniCredit bank.