Promena podataka u Registru proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja
A. Opšti podaci
Naziv administrativnog postupka
Promena podataka u Registru proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja
Šifra postupka
16.02.0015.P
Nadležni organ/organizacija za sprovođenje administrativnog postupka:
Uprava za zaštitu bilja
B. Pravni osnov administrativnog postupka
Naziv propisa , broj službenog glasila i član/ovi u propisu |
---|
Zakon o sadnom materijalu voćaka, vinove loze i hmelja: 18/2005-1, 30/2010-111 (dr. zakon) članovi 6. |
Pravilnik o sadržini i načinu vođenja Registra proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja: 29/2006-7 članovi 3. i 4. |
V. Svrha i opis administrativnog postupka
v1.
Svrha i opis administrativnog postupka
Svrha postupka je održavanje Registra ažurnim, sa validnim i tačnim podacima. Zahtev za promenu podataka u Registru podnose već upisani subjekti u Registru proizvođača sadnog materijala, Upravi za zaštitu bilja, lično ili poštom. Uz zahtev se prilaže potrebna dokumentacija i ako je zahtev i prateća dokumentacija kompletna, izdaje se Rešenje o promeni podataka u Registru kojim se menjaju (dopunjuju, menjaju, brišu), pojedini podaci navedeni u Rešenju o upisu u Registar. Proizvođač je dužan da svaku promenu podataka prijavi Ministarstvu u roku od 15 dana od dana nastale promene. Nakon prijema zahteva službenik na osnovu priložene dokumentacije donosi odluku koju potpisuje direktor Uprave, po ovlašćenju ministra. Rok za uređenje neurednog zahteva je najmanje 15 dana od dana prijema obaveštenja o neurednom zahtevu. Rok za odlučivanje o zahtevu je 30 dana od dana pokretanja postupka. Naziv izdatog akta u slučaju pozitivno rešenog administrativnog postupka je rešenje o promeni podataka u Registru proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja. Rešenje je konačno i protiv njega se ne može izjaviti žalba, već podnosilac zahteva može pokrenuti upravni spor.
G. Potrebna dokumentacija
Tip dokumenta | Naziv dokumenta |
---|---|
Dokaz | Dokaz o osnovu korišćenja nepokretnosti |
Diploma | Diploma o završenom obrazovanju |
Ugovor | Ugovor o saradnji |
Rešenje | Rešenje za carinsko skladište |
Ugovor 1 | Ugovor o zakupu carinskog skladišta/skladištenju |
D. Finansijski izdaci podnosioca zahteva
Pravni osnov izdatka | Svrha uplate | Primalac | Račun primaoca | Šifra plaćanja | Iznos |
---|---|---|---|---|---|
Zakon o republičkim administrativnim taksama: 43/2003-9, 51/2003-14 (ispravka), 61/2005-60, 101/2005-28 (dr. zakon), 5/2009-7, 54/2009-24, 50/2011-7, 93/2012-21, 65/2013-3 (dr. zakon), 83/2015-6, 112/2015-16, 113/2017-192, 3/2018-3 (ispravka), 95/2018-238, Čl. 2. i 5.TB 1. | Republička administrativna taksa za zahtev | Budžet Republike Srbije | 840-742221843-57 | 111 | 400.00 |
Zakon o republičkim administrativnim taksama: 43/2003-9, 51/2003-14 (ispravka), 61/2005-60, 101/2005-28 (dr. zakon), 5/2009-7, 54/2009-24, 50/2011-7, 93/2012-21, 65/2013-3 (dr. zakon), 83/2015-6, 112/2015-16, 113/2017-192, 3/2018-3 (ispravka), 95/2018-238, Čl. 2. i 5. TB 19. | Republička administrativna taksa za rešenje | Budžet Republike Srbije | 840-742221843-57 | 111 | 970.00 |
Đ. Ostali elementi administrativnog postupka
Rokovi
Vrsta roka | Broj dana | Pravni osnov roka |
---|---|---|
Rok za rešavanje zahteva utvrđen propisom | 30 | Zakon o opštem upravnom postupku: 18/2016-10 član 145. |
Rok za uređenje neurednog zahteva | 15 |