Промена података у Регистру произвођача садног материјала воћака, винове лозе и хмеља
A. Општи подаци
Назив административног поступка
Промена података у Регистру произвођача садног материјала воћака, винове лозе и хмеља
Шифра поступка
16.02.0015.P
Надлежни орган/организација за спровођење административног поступка:
Управа за заштиту биља
Б. Правни основ административног поступка
Назив прописа , број службеног гласила и члан/ови у пропису |
---|
Закон о садном материјалу воћака, винове лозе и хмеља: 18/2005-1, 30/2010-111 (др. закон) чланови 6. |
Правилник о садржини и начину вођења Регистра произвођача садног материјала воћака, винове лозе и хмеља: 29/2006-7 чланови 3. и 4. |
В. Сврха и опис административног поступка
в1. Сврха и опис административног поступка
Сврха поступка је одржавање Регистра ажурним, са валидним и тачним подацима.
Захтев за промену података у Регистру подносе већ уписани субјекти у Регистру произвођача садног материјала, Управи за заштиту биља, лично или поштом. Уз захтев се прилаже потребна документација и ако је захтев и пратећа документација комплетна, издаје се Решење о промени података у Регистру којим се мењају (допуњују, мењају, бришу), поједини подаци наведени у Решењу о упису у Регистар.
Произвођач је дужан да сваку промену података пријави Министарству у року од 15 дана од дана настале промене.
Након пријема захтева службеник на основу приложене документације доноси одлуку коју потписује директор Управе, по овлашћењу министра. Рок за уређење неуредног захтева је најмање 15 дана од дана пријема обавештења о неуредном захтеву. Рок за одлучивање о захтеву је 30 дана од дана покретања поступка. Назив издатог акта у случају позитивно решеног административног поступка је решење о промени података у Регистру произвођача садног материјала воћака, винове лозе и хмеља.
Решење је коначно и против њега се не може изјавити жалба, већ подносилац захтева може покренути управни спор.
Г. Потребна документација
Тип документа | Назив документа |
---|---|
Доказ | Доказ о основу коришћења непокретности |
Диплома | Диплома о завршеном образовању |
Уговор | Уговор о сарадњи |
Решење | Решење за царинско складиште |
Уговор 1 | Уговор о закупу царинског складишта/складиштењу |
Д. Финансијски издаци подносиоца захтева
Правни основ издатка | Сврха уплате | Прималац | Рачун примаоца | Шифра плаћања | Износ |
---|---|---|---|---|---|
Закон о републичким административним таксама: 43/2003-9, 51/2003-14 (испрaвка), 61/2005-60, 101/2005-28 (др. закон), 5/2009-7, 54/2009-24, 50/2011-7, 93/2012-21, 65/2013-3 (др. закон), 83/2015-6, 112/2015-16, 113/2017-192, 3/2018-3 (исправка), 95/2018-238, Чл. 2. и 5.ТБ 1. | Републичка административна такса за захтев | Буџет Републике Србије | 840-742221843-57 | 111 | 400.00 |
Закон о републичким административним таксама: 43/2003-9, 51/2003-14 (испрaвка), 61/2005-60, 101/2005-28 (др. закон), 5/2009-7, 54/2009-24, 50/2011-7, 93/2012-21, 65/2013-3 (др. закон), 83/2015-6, 112/2015-16, 113/2017-192, 3/2018-3 (исправка), 95/2018-238, Чл. 2. и 5. ТБ 19. | Републичка административна такса за решење | Буџет Републике Србије | 840-742221843-57 | 111 | 970.00 |
Ђ. Остали елементи административног поступка
Рокови
Врста рока | Број дана | Правни основ рока |
---|---|---|
Рок за решавање захтева утврђен прописом | 30 | Закон о општем управном поступку: 18/2016-10 члан 145. |
Рок за уређење неуредног захтева | 15 |