euprava.gov.rs

Promena podataka u Registru proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja

Čitaj mi

A. Opšti podaci

Naziv administrativnog postupka
Promena podataka u Registru proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja
Šifra postupka
16.02.0015.P
Nadležni organ/organizacija za sprovođenje administrativnog postupka:
Uprava za zaštitu bilja

B. Pravni osnov administrativnog postupka

Naziv propisa , broj službenog glasila i član/ovi u propisu
Zakon o sadnom materijalu voćaka, vinove loze i hmelja: 18/2005-1, 30/2010-111 (dr. zakon) članovi 6.
Pravilnik o sadržini i načinu vođenja Registra proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja: 29/2006-7 članovi 3. i 4.

V. Svrha i opis administrativnog postupka

v1. Svrha i opis administrativnog postupka
Svrha postupka je održavanje Registra ažurnim, sa validnim i tačnim podacima. Zahtev za promenu podataka u Registru podnose već upisani subjekti u Registru proizvođača sadnog materijala, Upravi za zaštitu bilja, lično ili poštom. Uz zahtev se prilaže potrebna dokumentacija i ako je zahtev i prateća dokumentacija kompletna, izdaje se Rešenje o promeni podataka u Registru kojim se menjaju (dopunjuju, menjaju, brišu), pojedini podaci navedeni u Rešenju o upisu u Registar. Proizvođač je dužan da svaku promenu podataka prijavi Ministarstvu u roku od 15 dana od dana nastale promene. Nakon prijema zahteva službenik na osnovu priložene dokumentacije donosi odluku koju potpisuje direktor Uprave, po ovlašćenju ministra. Rok za uređenje neurednog zahteva je najmanje 15 dana od dana prijema obaveštenja o neurednom zahtevu. Rok za odlučivanje o zahtevu je 30 dana od dana pokretanja postupka. Naziv izdatog akta u slučaju pozitivno rešenog administrativnog postupka je rešenje o promeni podataka u Registru proizvođača sadnog materijala voćaka, vinove loze i hmelja. Rešenje je konačno i protiv njega se ne može izjaviti žalba, već podnosilac zahteva može pokrenuti upravni spor.

G. Potrebna dokumentacija

Tip dokumenta Naziv dokumenta
Dokaz Dokaz o osnovu korišćenja nepokretnosti
Diploma Diploma o završenom obrazovanju
Ugovor Ugovor o saradnji
Rešenje Rešenje za carinsko skladište
Ugovor 1 Ugovor o zakupu carinskog skladišta/skladištenju

D. Finansijski izdaci podnosioca zahteva

Pravni osnov izdatka Svrha uplate Primalac Račun primaoca Šifra plaćanja Iznos
Zakon o republičkim administrativnim taksama: 43/2003-9, 51/2003-14 (ispravka), 61/2005-60, 101/2005-28 (dr. zakon), 5/2009-7, 54/2009-24, 50/2011-7, 93/2012-21, 65/2013-3 (dr. zakon), 83/2015-6, 112/2015-16, 113/2017-192, 3/2018-3 (ispravka), 95/2018-238, Čl. 2. i 5.TB 1. Republička administrativna taksa za zahtev Budžet Republike Srbije 840-742221843-57 111 400.00
Zakon o republičkim administrativnim taksama: 43/2003-9, 51/2003-14 (ispravka), 61/2005-60, 101/2005-28 (dr. zakon), 5/2009-7, 54/2009-24, 50/2011-7, 93/2012-21, 65/2013-3 (dr. zakon), 83/2015-6, 112/2015-16, 113/2017-192, 3/2018-3 (ispravka), 95/2018-238, Čl. 2. i 5. TB 19. Republička administrativna taksa za rešenje Budžet Republike Srbije 840-742221843-57 111 970.00

Đ. Ostali elementi administrativnog postupka

Rokovi
Vrsta roka Broj dana Pravni osnov roka
Rok za rešavanje zahteva utvrđen propisom 30 Zakon o opštem upravnom postupku: 18/2016-10 član 145.
Rok za uređenje neurednog zahteva 15

E. Dodatne informacije

Vrh strane

Obaveštenje o kolačićima

Portal eUprava koristi "kolačiće" (eng. "cookies"). Neophodni kolačići omogućavaju da se sadržaj stranica prilagodi potrebama korisnika. Analitički kolačići se koriste za analizu korišćenja usluga u cilju unapređenja korisničkog iskustva.

Klikom na "Prihvatam" dajete saglasnost za korišćenje kolačića u svrhe navedene ispod. Podešavanja kolačića možete promeniti u bilo kom trenutku.