Пријава комуналног проблема
Ко пружа услугу
Град Нови Пазар
Градска управа за изворне и поверене послове
Одељење за инспекцијске послове
Адреса електронске поште: inspekcija@novipazar.org.rs
Телефон: 020/312-216
Радно време: 07.30 - 15.00
Опис услуге
Путем ове еУслуге грађани града Новог Пазара могу електронски пријавити комуналне проблеме у својој околини из следећих области:
- Саобраћај (оштећење саобраћајница, саобраћајне сигнализације...)
- Јавне површине (зелене површине, јавна расвета...)
- Водовод, канализација и одлагање смећа
- Етажне заједнице (придржавање кућног реда...)
- Непрописно држање животиња и кућних љубимаца
- Рад привредних субјеката (непридржавање радног времена, гласно пуштање
музике...)
- и осталих проблема који
су у надлежности Градске
управе.
Пријаве су анонимне, а у случају да желите повратну информацију можете унети е-маил адресу или број телефона (исти неће бити јавно објављивани).
Пожељно је уз пријаву приложити и фотографије или краћи видео запис који реално приказују пријављени проблем.
Како попунити захтев
Захтев ћете поднети тако што ћете:
- Попунити електронски образац у наставку;
- Приложити фотокопије докумената која доказују околности случаја или тврдње на којима заснивате захтев (документација, фотографије, тонски или видео записи, полицијски или други записник, изјаве сведока итд.) у PDF или другом одговарајућем формату.
Начин достављања
На основу пријаве надлежни инспектор ће извршити проверу на терену и у најкраћем могућем року, зависно од врсте проблема, реаговати сходно својим овлашћењима.
Уколико странка која је пријавила проблем жели да добије повратну информацију потребно је да у форми Захтева упише своје контакт податке и нагласи жељени начин доставе.
Повратна информација ће бити достављена на Вашу кућну адресу или у електронском облику уколико тако наведете у електронском захтеву, а у складу са прописом којим се уређује електронски документ, потпис и печат.