еЗаказивање - квалификовани електронски сертификат - Оџаци
Заказивање термина за издавање квалификованог сертификата за електронски потпис.
Полицијска станица Оџаци
Школска 10, Оџаци
Опис
Квалификовани електронски сертификат је електронски сертификат који је издат од стране Сертификационог тела за издавање квалификованих електронских сертификата (у овом случају МУП Републике Србије) који садржи податке предвиђене законом.
Квалификовани електронски потпис је електронски потпис који испуњава услове утврђене законом и којим се поуздано гарантује идентитет потписника, интегритет електронских докумената и онемогућава накнадно порицање одговорности за њихов садржај.
Сертификационо тело МУП РС квалификоване сертификате за електронски потпис издаје искључиво грађанима Републике Србије и то само на личној карти са чипом.
Како заказати термин
Покрените услугу кликом на дугме еУслуга.
Попуните податке за свој термин. Након тога приказаће се календар у коме је потребно да одаберите слободан термин и потврдите на дугме закажи.
Напомена:
- Не можете заказивати данас за сутра.
- Не можете заказивати за датум који је изван дозвољених 30 дана
унапред.
- Само бела поља у календару доступна су за заказивање.
- Термини су у трајању од по 10 минута.
- Дозвољени термини за заказивање нису исти као што је радно време
полицијске станице – свака полицијска станица је самостално определила термине
у којима дозвољава електронско заказивање.
Неопходно је да поседујете личну карту са чипом.
Корисничка подршка Сертификационог тела МУП
Број телефона Корисничког сервиса за пружање техничке подршке грађанима у коришћењу сертификата за електронски потпис на личној карти са чипом: 011/3620-850
Ценa позивa утврђена је општим актима оператера фиксних и мобилних мрежа.
Радно време Корисничког сервиса: радним данима од 08:00 до 20:00, суботом од 08:00 до 14:00.
Поред корисничког сервиса за пружање техничке подршке можете нам се обратити и путем електронске поште: ca@mup.gov.rs