Пријава комуналног проблема
Ко пружа услугу
Градска управа Шабац
Комунални инспектор: Злата Моравчевић, шеф одсека
Адреса електронске поште: zlata.stojicevic@sabac.org
Телефон: 015/345-700
Радно време: 07.30-15.30
Опис услуге
Путем ове услуге, грађани могу извршити пријаву проблема из области водовода, атмосферске канализације, водоснабдевања, јавне расвете, саобраћајне сигнализације, путне инфраструктуре, дивљих депонија, контејнера за смеће, паса луталица, проблема угинулих животиња, непрописног паркирања и других проблема из области комуналног уређења.
Пријаве су анонимне, при чему у случају да подносилац жели да добије повратну информацију, може оставити адресу електронске поште или број телефона, који неће бити јавно објављивани.
Како попунити захтев
Захтев ћете поднети тако што ћете:
- Попунити електронски образац у наставку;
- Приложити фотокопије докумената која доказују околности случаја или тврдње на којима заснивате захтев (документација, фотографије, тонски или видео записи, полицијски или други записник, изјаве сведока итд.) у PDF или другом одговарајућем формату.
Начин достављања
На основу пријаве, надлежни комунални инспектор извршиће проверу и у најкраћем могућем року ће реаговати сходно својим овлашћењима.
Уколико подносилац пријаве жели повратну информацију потребно је да у форми Захтева упише своје контакт податке и нагласи жељени начин доставе.
Повратна информација ће бити достављена на кућну адресу или на адресу електронске поште, уколико је тако наведено у захтеву, у скалду са позитивним прописима.