Пријава комуналног проблема
Ко пружа услугу
Градска управа Пирот
Комунални инспектори:
1. Срђан Ранчић, srdjan.rancic@pirot.rs
2. Драгана Бојанић, dragana.bojanic@pirot.rs
3. Миомир Николић, miomir.nikolic@pirot.rs
Телефони: 010/305-519, 010/305-520
Радно време: 07:00 - 15:00
Опис услуге
Путем ове еУслуге грађани Пирота могу поднети елетронски поднесак комуналној инспекцији.
Могу се пријавити проблеми из следећих области:
- Саобраћај (оштећење саобраћајница, саобраћајне сигнализације и сл )
- Јавне површине (зелене површине, јавна расвета и сл.)
- Одлагање смећа (дивље депоније)
- Непрописно држање животиња и кућних љубимаца
- Рад привредних субјеката ( непридржавање радног времена, бука и сл)
и осталих Проблема који су у надлежности Комуналне инспекције ГУ Пирот
Пожељно је уз поднесак приложити и фотографије или краћи видео запис који реално приказују пријављени проблем.
Како попунити захтев
Захтев ћете поднети тако што ћете:
- Попунити електронски образац у наставку;
- Приложити фотокопије докумената која доказују околности случаја или тврдње на којима заснивате захтев (документација, фотографије, тонски или видео записи, полицијски или други записник, изјаве сведока итд.) у PDF или другом одговарајућем формату.
Начин достављања
На основу пријаве надлежни инспектор ће извршити проверу на терену и у најкраћем могућем року, зависно од врсте проблема, реаговати сходно својим овлашћењима.
Уколико странка која је пријавила проблем жели да добије повратну информацију потребно је да у форми Захтева упише своје контакт податке и нагласи жељени начин доставе.
Повратна информација ће бити достављена на Вашу кућну адресу или у електронском облику уколико тако наведете у електронском захтеву, а у складу са прописом којим се уређује електронски документ, потпис и печат.